maanantai 5. elokuuta 2013

Tasapuolisuuden vuoksi

Ettei ihan mustaksi muutu mun valoisat, aurinkoiset kesäpäiväni ja pikkuinen Lillani,
niin pakkohan sitä oli vähän valkoista...en mä muuten, mutta ihan vaan tasapuolisuuden vuoksi :)
Ei vaan, ei jotenkin tuo vanha väri enää iskenyt kun lähti ne pastelliväriset tuolit.
Värissä ei sinänsä mitään vikaa, mutta ei tänne. Ei enää.
Ja että balanssissa pysytään, niin maalasin mä vähän jotain mustaksikin, mutta se on nyt vielä jossain 
tuolla ulkona. Keräämässä koivun siemeniä...voi ristus, että niitä nyt taas riittää.
Kohta ei voi ovea pitää auki ollenkaan - ei vaikka kuinka on harsoverhoa edessä, sisälle ne peevelit 
tuppaa joka kerta kun verho heilahtaa.

Arvakkaas millainen itse päivä on kun se on balanssissa?
Se on semmoinen, että aamulla kymmeneltä syöt aamiaisen Ikeassa (joo, tunnustan heti, kävin siellä taas tänäänkin) ja seuraavaksi lounaspäivällisen iltakymmeneltä!
Ettäkö mitä siinä välissä?
No, tösäsin jotain, johonkin se päivä meni...kävin siellä ruåttalaisessa, sitten kotona vähän ompelemassa ja pakkaamassa muutaman postitettavan - eli tulossa on!- sitten postiin sekä noutamaan   että lähettämään, maalaamista, yleista seurustelua satunnaisten kulkijoiden kanssa ja kas, hups, kello on ties vaikka mitä!
Äsken vasta muistin vatutkin! Ja just kerkesin puskista pois ennenkuin pihavalot syttyi :)
Ai juu, menihän mulla melkoinen rupeama kun rupesin säätämään verhoja!
Löytyi nimittäin sieltä ruåttalaisesta kun kävin hakemassa lisää niitä peittoja, jotka pöytäliinaksi passaa...

Mulla on illalla ollut vähän semmoinen olo, että täällä on kuin tarjottimella.
Ulkona pimeää, sisällä valot ja ikkunasta näkee sisälle....ei täällä mitään sen kummempia, eikä tuolla ulkonakaan mitään trafiikkia varsinaisesti - mä taidan olla tällä tiellä ainoa joka asustelee ympäri vuorokauden. No, mutta kumminkin!
Tein sulovileenit, osti älyhalpaa kappaa kaksi kappaletta.
Ja siellä ne nyt on kamalan säätämisen jälkeen.
Tosin....mun taitaa olla pakko huomennakin käväistä siellä samaisessa puodissa.
Olis vaan pitänyt ostaa useampi, olis heti saanut tuohon kuistin ikkunaankin....ja mä kun fiksusti ajattelin, että jos ei ne vaikka käykään, niin ei jää pyörimään...nyt se minkä olisin tänään törsännyt enemmän, menee huomenna pelkkään bussimatkaan. Selavii!
Haa, mä näen ulos, mutta nyt menee jo tirkistelyn puolelle jos joku haluaa nähdä sisälle :)

Palataan loppuihin ostoksiin ja muutoksiin toisen kerran, 
nyt tallennus tökkii siihen malliin, että tulee pian tenkkapoo...

Have a nice day!


33 kommenttia:

  1. Jonain päivänä minäkin ryhdyn sisustamaan ja jätän aikomisen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äläs sano....mä olen miettinyt, että koskas mä rohkenen vetää "kalsarit ikkunaan" :D
      Paitsi että puutuu ne pöksyt....

      Arvaas kuinka monelle tuo aukeaa :D

      Poista
    2. Mä tiesin että joku tietää :D

      Poista
    3. Vetäsehän jotkut ruosteiset, paskat kirppislöydöt-tyyliset kalsarit ikkunaan :D
      Sitten minäkin laitan :D

      Poista
    4. Hahaa :D
      Mä ajattelin, että kerron sitten kun joku menee metsään!! Sinä menit että puskat heilu!

      Cherillä on hurmaavat vanhat mamelukit vessan ikkunassa verhoina, ja sit hän sanoo ALKAVANSA sisustaa :)

      Poista
    5. Cherillä ei olekaan ne huonot kirppislöydöt ikkunassa :) nehän on aivan hurmaavat!!! Juu kyllä huomasin sarkasmin ;)

      Poista
  2. Voi sua... :D näitä on niin ihana lukea! Onneksi mulla ei ole ruåttalaista lähimaillakaan...

    VastaaPoista
  3. Kyl maar mustat tuolit vaan on raamikkaat ja komeat! Miten ompot voi? =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On ne! Ja kaiken lisäksi jopa hintalattusuhde kohillaan :)
      Omppuloiset voi huvin, posket punertuu koko ajajn - vielä en ole maistanut puusta pudonneita, on niin vaatimattoman näköisiä.
      Kohtpuoliin niitä alkaa olla poimittavaksi asti!!

      Poista
  4. Hieno tuo lamppu pöydän päällä! Onko se peltiä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on niitä rakkautta-ensi-silmäyksellä-juttuja! Peltiä on.

      Poista
  5. Valkoinen voittaa beibi-sinisen mennen tullen.Mutta usko tai älä,pyörittelen täällä justiin sinikuviollista tapettirullaa kädessäni.No huoli pois,ihan pienellä palalla mennään...

    Viimeisen kuvan tunnelma on tosi mukava;mummolamainen mutta silti napakka :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja mä tykkään tunnelmasta niin, etten mennyt edes ulos kahville! Tässä istuskelen ja rouskuttelen sokerikorppua pöydän ääressä.
      Ja mietin, että pitäiskö virkata musta matto tuohon korituolin alle....

      Poista
  6. Hyvät suojat on! Siinäpän joku tirkistelee ihan rauhassa - ha!

    Sä osaat aina tuoda tuon ruåttalaisen hyvät puolet esiin ;) Ja saat kuumeen tarttumaan tännekin asti.
    Toisaalta hyvä, että meiltä pitäen ne ovat niin kaukana *hih*

    It' gonna be a nice day - again ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mikäs sun on ollessa kun postituspalvelu toimii :D
      Nyt mä jo kaipaan tuohon yhteen ikkunaan verhoa, pakko kai se on kipaista hakemaan. Nyt on kyllä niin upea päivä tulossa, että ei ihan vielä :)

      Poista
    2. Jep, mä tiedän :) Toi postipalvelu on vähän liiankin kätevä, muruseni ♥

      Syötävän suloinen päivä on, YES! Mä oon imuroinu, uinu, pyyhkiny pölyjä ja taas uinu - täällä on kolme niin iloista ja onnellista ihmistä viimeistä viikkoa lomalla, että!!

      Maha vielä täynnä kultsin tekemää lohisoppaa, avot - ja mä on "taivaassa".

      Poista
  7. Sun hiaanosta uusmaalatusta sisähyyskästä puuttuu reikä ;D

    Täällä luen blogeja ja kampaan toisella kädellä pörröä suoraan. Ikeaanpa hyvinkin matka heti aamusta. Pitää hakea talolle muutama juttu ja samalla hoitaa muutama työhomma pois tehtävien listalta.

    Hävönaisdei sinnekin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No juu.....noita virheitä sattuu :D

      Mä YRITÄN lukea aamulehteä, mutta blogit vei voiton :)
      Taidan siirtyä pihalle lehteni kanssa....

      Poista
  8. Aivan ihana mökki sinulla!Onko kyseessä kesä vai vakituinen mökki?-sanna-

    VastaaPoista
  9. Kyl on taas niin kaunista ja ihanaa, kiitos tästä vierailusta, jos jotain tekee blogien katselun jölkeen mieleni, niin siirtolapuuterhamökkiä jostain kumman syystä ;) aurinkoa viikkoosi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nämä on kivoja pikku hupatuksia elämässä :D
      Ollenkaan ei tee mieli ajatella, että syksy on muka taas kohta tulossa ja täytyy asennoitua taas asumaan kotona....onneksi ei vielä!

      Poista
  10. Moikka, ihania kuvia taasen, huoh. Olen aiemmin ihaillut Lilla ikkunalla olevaa kukallista radiota,
    mistä olet sen ihanuuden ostanut?

    t:Tuikkis

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on Clas Ohlsonin valikoimissa ollut viime kesänä, monta erilaista ja eri väristä - enpä ole tullut katsastaneeksi onko niitä tänä kesänä ollut. Tsekkaa ihmeessä, kiva, toimiva radio ja edullinenkin :)

      Poista
  11. Tiedän tunteen koivunsiemeniä kohtaan. Auton kun laittaa käyntiin niin tuulettimesta pölähtää siemesiä. Koirat kuljettaa niitä sisälle aivan kiitettävän määrän.
    Kivat nuo verhot ja kaunista tunnelmaa niinkuin aina:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on karu muistutus siitä, että kohta tontille tippuu ziljoona koivunlehteä! Sitten mä taas purjeissa olenkin : /

      Mie kans tykkään verhosta - enemmän kuin kuvittelinkaan ! Ja tunnelmasta myös :D

      Poista
  12. Koivunsiementä riittää meidänkin terassilla, vaikka muille jakaa! Taas olet uudistanut, voi sinua. Lomaan jotenkin kuuluu että unohtaa tai ei ehdi syödä. Mä olen taas töissä ja muistan ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lomaan ja ennen lomaa ja ilmeisesti loman jälkeenkin kuuluu mysö se, että jätskiä kyllä muistaa tankata :)
      Nimim. "söinkös mä muka äsken? en o varma joten nyt ainakin syön"

      Valitettavasti se myös näkyy...

      Poista
  13. Justiinsa tänään mietein, että koska se koivusotku alkaa? Lähipäivinä siis varmaan meilläkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pieni hetki siitepölystä...ja kohta ne lehdet :(

      Poista

♥kiitos kiitos kiitos ♥