torstai 29. elokuuta 2013

Se vasen käsi!

Se tekee taas mitä tykkää, oikea ei tee mitään.
Paitsi näpyttelee pankkikortin pinkoodia. : /
 
Taisi olla torkkuhuopa minkä ajattelin hakea.
Ja tsekata maton, josta tiesin, että se on liian mustavalkoinen mun makuuni.
Ja ostaa kynttilöitä!
  Ja kuinkas siinä sitten kävikään...





 Tais lähteä lapasesta.
*huokaus*
....mutta olikos tämä nyt jotain uutta...?
Ai niin, lähtiessä näytti tältä

 
Onkos se nyt ihme, että mä tykkään ihan sikana ☺
Kunnes toisin todistetaan....
 
CU!
 


53 kommenttia:

  1. Wau! Ihanan tunnelmallinen olohuone. Kyllä tuolla kelpaa asustella :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivon mukaan kelpaa :)
      Mulla on nimittäin vierotusoireita Lillaan suhteen...

      Poista
  2. no tottakai siis olohuone kaipasi mattoja, soffat uusia päällisiä, pöytä lisää kynttilöitä, soffa uutta torkkuhuopaa..tyynyjä...miten niin lähti lapasesta..ihan tarpeeseen kaikki :) tai en mä ny ihan varma ole oliks noi kaikki ed mainitut uusia.....niin minä ainakin selittelen itselleni, makkelle...kun lähtee lapasesta....
    tosi hyvälle näyttää ihanan turvallisen oloinen lämpöinen pesä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tottakai kaipasi :D
      Minä huomasin sen heti kun tulin kotiin, en vaan meinannut tajuta MITÄ se kaipasi....onneksimvasen käsi tiesi :D

      Herranjestas jos mun tarvis vielä jollekin selitellä näitä - se joku olis tullut hulluksi jo aikaa sitten :D

      Poista
  3. Sepäs se, kun vaihtaa yhen, joutuu samalla vaihtamaan viisi muuta...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näin siinä tuppaa käymään! Jestas, mitähän tapahtuu jos -eikun KUN- muutan ens vuoden alussa!!

      Poista
  4. No sanompa kyllä että wau...Hienon näköstä, tuo mattokin niin must :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pari vuotta sitten luovuin kaikista karvalankamatoista, näinköhän ne alkoi tehdä paluuta :)

      Poista
  5. On sulla vaan niin kaunista ja tunnelmallista!!

    VastaaPoista
  6. Tykkään, tykkään tosi paljon tuosta uudesta lookista! Eipä turhaan pankkikortti viuhunut;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eihän se koskaan tuehaan....eihän ? :)
      Ja kiitos, niin minäkin tykkään!

      Poista
  7. Tunnelmallisia kuvia ja kukat voi taas vaihtaa ensi kesänä takaisin ja aina saa vaihtelua :) Hieno lopputulos kyllä kannatti - hyvä että lähti lapasesta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jostain syystä mulla on tunne, että nyt saattaa kukat olla jemmassa hetken matkaa. Jo niitä on katseltukin muutama vuosi :)

      Poista
  8. Valtavan hieno muutos! Tuo matto sopii upeasti sohvapöydän kanssa ja kaiken kaikkiaan niin lämmin ja kutsuva maanläheisyys :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedätkö, kun näin tuon maton, ajattelin että NO NYT.... :D

      Poista
  9. Tykkään.Paljon parempi.Ei menny rahat hukkaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Piti hommata toinen asunto ja toiset valkoiset päälliset ennenkuin tykkään itselläni.
      No, matto myös :)

      Poista
  10. Mutta sehän on just, niinkuin kuvittelitkin! Eikös olekin?!

    Tosi kauniit yhdessä, vaalea ja tumma ♥ Lämmin tunnelma välittyy tännekin.

    Nämä visiot eivät ikinä ole pahasta ja kokeilemalla se selviää :D

    Mukavaa perjantaita ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikun parempi!!
      Matto tuli nimittäin ihan puskista, heti kun sen näin, tiesin, että nyt alkoi lyyti kirjoittaa :D
      Ja juu-u, kyl mä nii pal nyt tykkään!!

      Joskus se "kokeileminen" käy kukkarolle, nyt mä unohdin jo mitä maksoi, olen niin happy!

      Kuin myös, ystävä hyvä!

      Poista
  11. Aivan kertaskaikkisen kaunis ja syksyyn sopiva tunnelma! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Minnukka, heräsin aamulla yhtä tyytyväisenä ratkaisuun kuin mitä illalla olin :)

      Poista
  12. näyttää niin hyvältä !!! vaikea olla täällä ruudun toisella puolen ... mistäs nuo tyynyt on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tyynynpäälliset on kuule joskus ostettu hankkamaukasta, olisko vuosi sitten tai pari, en mää muista :)

      Poista
  13. Ihana! Niin kynttilät kuin uusi kuosi sohvaankin! :)
    Valkonen on aina valkonen, raikastaa kummasti kesän värikkyyden jälkeen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. .....ja just mökiltä tulleena miettii, että uskaltaakos edes istua!
      Tai oikeastaan, en mä edes ehdi....maalisuti odottaa...

      Poista
  14. Ihania juttuja on! Niinkaunista ja lämpöisen oloista, että viihtyisin minäkin.
    Mullakin lähti eilen lapasesta, mutta vähän hillitymmin kaikkea "pientä" tuli Askon alesta hommattua, pyörällä kun vielä olin.oli aika hankala kotimatka, hih!
    -päivi-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meinasin tänään fillaroida Askoon kun kävin maalikaupassa - mutta en uskaltanut :)
      Lälläripelkuri...

      Poista
  15. Kävit sitten kynttilöitä ostamassa! Ja vähän muutakin! Mutta kauniimpaa ja viihtyisämpää ei voi olla missään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan vähän muutakin ....just sen verran, että taxikeskuskin tuumasi että taitaa olla tilataxin paikka :)

      Voi kiitos !

      Poista
  16. No, niinpä tietysti!

    Viikonloppuja! t Riitta

    VastaaPoista
  17. Erinomaisen onnistunut mattovalinta! Ihana väri, istuu kuin nappi sieraimeen - tosi kaunis, rauhoittava ja lämmin tunnelmanluoja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, olen samaa mieltä :)
      (hyvä ettei nappi ottaan...)

      Poista
  18. Minäkin tykkään matosta!
    Ruskea lämmittää koko tilan ja tuo tunnelman :)
    Itse täällä odottelen samantyylistä mattoa saapuvaksi päivänä minä hyvänsä.
    Meille on tulossa hopeanharmaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja arvaapa kuinka paljon paljaat jarpaat tykkää :D
      Minä villasukkafani hipsuttelin koko illan ilman sukkia :)

      Poista
  19. mihis sä ny muutat..häh häh häh?? lillaan et millään mahdu kaikkine kimpsuines :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ihan vielä mhinkään, mutta toivottavasti alkuvuodesta parin korttelin päähän :)
      Kyllä mä heti informeeraan kunhan varmistuu....

      Poista
  20. Talvipesä on rakennettu, nayttää lämpimältä ja kutsuvalta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ole :)
      Mutta työn alla on - ja lämminkin on....hiki tulee... :D

      Poista
  21. Älä puhu vielä talvesta mitään....mä saan näppylöitä :D
    Riittää nyt toistaiseksi tuo pimeyskin! Ilman vettä, kiitos!

    VastaaPoista
  22. Voihan vitsi,kun on makee!!Minä oon nyt varmaan jossain vaiheessa,kun ei huvita oikein mikään!!No,oon kyllä marjoja katellu,mutta sehän ei oo mitään.Ja keittäny hilloa ja käyny töissä ja....terk.astan emäntä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ....ja odotellut jäitten tuloa, eikös niin :D

      Mua alkoi ihan oikeasti huvittaa kun ns. palasin kotiin! Lilla on omanlaisensa kesähempukka, tänne piti tehdä jotain, mutta en vaan oikein tiennyt että mitä! Mutta lähtihän se lapasesta kun oikein toivoi :D

      Poista
  23. Älä muuta mitään. Nyt on ihan superihana :). Ja kaikki näyttää kutsuvan pehmeältä. t. Täti Ruskea

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuota....myöhästä... :|
      en mä oikeastaan muuta....tai no....

      Poista
  24. Aivan ihana muutos, kotisi oikein huutaa, että tule tänne!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ilmankos tuossa naapurikin hetki sitten hyvin viihtyi :)

      Poista
  25. IHANA IHANA IHANA IHANA!! Mä tahdon samanlaisen. Tahdon istua tuohon tuoliin kera hyvän juoman, hyvän kirjan ja lämpimien villasukkien!! Tahtoo tahtoo tahtoo!

    p.s ymmärsithän, että tykkäsin tosi paljon ;) ERITTÄIN hyvä muutos!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D
      Aika hyvin tuli julki. Siis että tykkäät.
      Niin vissiin minäkin kun lojun juurikin tässä tuolissa villasukat jalassa, kirja odottaa, mutta niin odottaa maalisutikin.
      Kai se olis taas pakko nousta!

      Poista

♥kiitos kiitos kiitos ♥