tiistai 29. lokakuuta 2013

että tämmöinen tapaus

Kukkuu!
 Olen jo joskus kauan kauan sitten käynyt ensimmäisen kerran täällä tekemässä
testiä siitä millainen oikein olen....että tietääkös tämä yhtään mitään...tai tiedänkös minä...
 
Nyt kun taas blogistaniassa törmäsin, niin ajattelin käydä kurkkaamassa uudestaan
josko minust olis tullut vaikka "pitkä tumma hoikka ja hyvä laulamaan"
- no ei sentään ☺
 
Mutta tutulta tuntuu, niin kovin tutulta, allekirjoitan melkein kaiken!
Sama vanha hörhö.
Nuo yllämainitut7 ja 4 tuli jo silloin aikoinaan, että mihinkäs sitä kissa karvoistaan...
Uskallatteks tutustua kuka täällä oikein on...täällä on ensinnäkin:
 
Se oli se vahvempi osa...
ja tässä se toinen puoli:
 
 
 Ja vielä kun tuohon sopppaan lisätään se, että horoskooppimerkki on
länsimaisessa Kaksonen ja kiinalaisessa Apina,
niin ei siitä ainakaan mausteita puutu.
(mullekaikkihetinyteilen - enkäkylläpäästäirtivaipäästänkökuitenkin)
 
Vaikka välillä on menokenkä tiukasti jalassa, niin ihan yhtä tiukasti on sitten kyllä kotitohvelikin.
Jollei tänä päivänä jo tiukemmassakin.
 
Ketäs siellä on?
 Ja ihan asiasta viidenteen...
Mulla itselläni tökkii bloggeri pahasti, läppärillä vielä pyörittää jotenkin, mutta ipadilla on ihan hanurista! (Puhelimella mie edes kokeile ennenkuin viimeisessä hädässä kun siinä tarvii olla jo varasilmätkin päässä ja ihan helevatan kaposet sormet...)
Postauksen aukeaminen kestää ja kestää ja kestäääääää....ja kommentointilaatikon avaaminen kestäääääää ja kommentointi onnistuu jos onnistuu - ja sekin, että onnistuu on ihan helvetinmoista siirappia pahimmillaan.
En oikein tiedä onko vika minussa vai mun blogissa, bloggerissa vai Indiessä...vai DNAssa?
Jotkut ovat sanoneet, että Indieen liittymisen jälkeen tämä mylly ei oikein pyöri kunnolla.
Pitääkö paikkansa?
Koska ei tuo Indie mulle mikään elinehto ole, hyppäsin mukaan kun pyydettiin.
Mutta poiskin pääsen.
 
Tosin, ei mua niin kauheasti inspitoi bloggauskaan ihan just nyt.
Syysmasennusta?
Syysmitälie?
Syysvitutusta?
 
Mutta kyllä mä tänne taas rämmin.
Jos tulee asiantynkää.
_☺/


37 kommenttia:

  1. Nappiin tais mennä :). Kuin myös omalla kohdallani, mutta en paljasta, mitkä ne kohdat oli.
    Perheen miehet oli kaikesta muusta samaa mieltä, mutta pelottava (jota pahimmillani saamani testituloksen mukaan olen) en kuulemma ole koskaan. Eli hukkaan on menneet nekin yritykset :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika nappiin ☺
      Ja huomasin kyllä ettet paljastanut, sieltä sun kommenteista mä tämän taas bongasinkin.
      Kun jutunjuuret sattui olemaan vähissä - eikun siis ERITTÄIN vähissä- ja yleinen hotsitus vielä huonommissa kantimissa, niin jompikumpi 7 tai 4 vetäs yli siitä mistä aita on matalin.
      Ei jaksanut edes kirjottaa itse kun kopsaamalla selvis helpommalla ☺

      Poista
  2. Mulla tuli jostain testistä, taisi olla duunikone, lopputulemaksi "oivaltava vastuunkantaja". No, sitä vastuuta kyllä kannan välillä vähän liiankin tunnollisesti ja oivalluksia onneksi vielä ajoittain syntyy!

    Mulla kanssa tökkii Blogger, joten taitaa vika olla ihan siinä itsessään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No oivaltava aivan varmasti, se voi allekirjoittaa täältä asti!

      Että blogger? No, jotain säätöä siellä taas varmaan, mutta nyt on tainnut ainakin mulla olla operaattorissakin koskapa yhteys nettiinkin on pätkinyt - ei kiva!

      Mutta tää pätkijä lähtee nyt koneiden ääreltä ihan toisenlaisten koneiden äärelle....

      Poista
  3. Mulle tuli kaikista sopeutuva rauhanrakentaja :) täytyy sanoa , että tunnistin itseni aika hyvin !

    VastaaPoista
  4. Oo,mulle tuli samat kuin sulle,samoin päin vielä,ollaankohan me kauan sitten eroon joutuneita sisaruksia;) Ei vaan,ainakin yksi ISO oleellinen ero meillä on, siinä vaiheessa kun mä vielä jahkaan ekaa hommaa sä oot jo hommassa viisi;) Tai jotain:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Odotas kun kuluu muutama vuosi, tulee rutiini :)
      Tai sitten mulla vaan taitaa olla aikaa enemmän!

      Mutta Holmes kutsuu taas....

      Poista
  5. oisin tunnistanu siusta noita piirteitä ilman testiäkin..ja vatutus täälläkin. huomenna alkaa rempan loppurutistus ja vituttaa koko ajatuskin..pyh sanon minä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, onpa ainakin monisanaisesti taas selvitetty kuka täällä häärää - ja tuo ehkä selventää myös vähän että miks häärää :)
      Ajattele, kohta se remppa on tehty!!

      Ja eiks jonkinasteinen vitutus kuulu tähän vuodenaikaan, ihan sama mikä on syy :)

      Poista
  6. Hih, ihan sua kuvaavat vastaukset! Mä oon hukannu omani, tainnu jäädä johonkin vanhaan koneeseen.
    Bloggeri tökkii mullakin, viimeaikoina kaikki on hankalaa ja jopa postauksen tallennus.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En minäkään tallessa ole pitänyt, muistin vaan lukiessani että nämähän on ihan tuttuja juttuja, näin meni viimeksikin!

      Joo, tallennuksessa tökkii, sen olen huomannut, ja jos jonkinsortin "sori, ei nyt onnistu"- ikkunoita aukeilee vähän väliä.

      Poista
  7. Hih, olisit voinut kysellä meltä lukijoilta nuo kuvaukset, nappiin olisivat mennert!:) Minullakin tämä blogger tökkii tässä padilla ja kun en läppäriä enää juurikaan käytä, niin on bloggaaminenkin jäänyt vähemmälle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mutta sainpa postauksen kasattua tästä :D
      Mä muuten teen postauksen aina läppärillä, juuri muuten en sen äärelle istahda, muuten on tämä masiina aina käytössä - ja nyt tämä tökkii.....toivottavasti ei ole tullut tiensä päähän!

      Poista
  8. Myrtti sanos jotta syysketutusta, syysmyyrätystä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Syysmyyrästys on hyvä!!
      Myrtti on fiksu kisu :)

      Poista
  9. Nuo kuvaukset päti kyllä melkolailla täydellisesti minuunkin, mutta eikai se mikään ihmekään kun sattumoisin olen myös kaksonen ja apina :)

    VastaaPoista
  10. Mä allekirjoitan - niin on passelit kuvaukset :=)

    Mikä syksy, talvi sen jo olla pitäisi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D hyvä kun on tunnistettava!
      Jaa talvi? No ei! Ei vielä piiiiiiiiiitkään aikaan toivottavasti. Jouluun sais mennä näin, täällä mitään valkosta töhnää tarvita!

      Poista
    2. No johan osui sitten nappiin, onko tuo kauankin aikaa vievää siis toi teksiin vastaaminen, en ole vielä käynyt?
      Aikaisemmin itselläni tökki pahasti bloggeri, mutta nyt kun vaihdettiin Welhoon niin on toiminut paremmin.
      Hyvää päivänjatkoa, johon Rosakin yhtyy puspus:)

      Poista
  11. Ei tämä syysmikälie vielä mitään, mutta entäs kun tulee se kauhia talavi!!!??? Minen kestä! Lähetäänkö Pepi etelän aurinkoon? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Testi tehty!:) Sain samat 4 ja 7

      Poista
    2. Mama, mä voisin vaikka muuten lähtää mutta (luojan kiitos) työt haittaa vapaa-ajan viettoa :)
      Enkä mä raaski olla rinsessoista erossa :/

      Sirkka, olisin melkein voinut arvata :)
      Sulla ne taitaa olla just noin päinkin, nelonen se vahvempi!

      Poista
  12. Pitää kyllä paikkansa sinun kohdalla tuo testi. Ainakin mitä näin blogin välityksellä olen oppinut tuntemaan Sinua.
    Mulle tuli 2 ja 7, äläkä kysy mitä ne oli, kun en enää muista, ai niin toi seskahan löyty sultakin. t Riitta
    ps. korteissa oli ain joukossa sellaisia ominaisuuksia, mitä en itsessäni tunnista ja toiset taas sopi kuin nappi päähän, valitse siinä sitten

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No enpä minäkään ihan jokaista piirrettä omissani allekirjoita, mutta kyllä ne aika hyvää osviittaa antaa :)

      Poista
  13. Piti se tietty käydä kokeilemassa ;D Ylläripylläri (NOOOT), olen 3: Tehokas Suorittaja ja toisena 7: innostuva suunnittelija.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitenkähän en yhtään hämmästy :D
      Toiminnan mainen!

      Mitähän tuo antaa niille vetelille kuhnailijoille, niille peräkammarin pojille, jotka antaa mamman kantaa kaurapuurolautasenkin aamulla nenän eteen toiveena että jälkikasvu ettis vaikka uuden passaajan...ei varmaan mitään, mie luulen että semmoiset ei edes jaksa vaivautua tekemään tuotakaan :)

      Poista
  14. Täytyypi todeta että en yllättynyt minäkään kun nuo sun tulokses luin... =) .

    VastaaPoista
  15. :D
    Olekkos sä käynyt testissä :)

    VastaaPoista
  16. Tulin ipadilla kokeilemaan ja ainakin sinun blogisi aukeni vaivatta. Näppitutumalta voisin sanoa, että on paikkansapitävä testi. Minullakin on lievää blogiväsymystä, vaikka muuten olen ihan pirteä ja toimintakykyinen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt aukeaa minullakin kaikki kunnolla. Olisko ollut jotain säätöä ilmassa, koska blogien päivityksetkään eivät tuossa sivupalkissa nousseet?
      No, näitä sattuu näköjään sillointällöin, ehkä ne kaveritkin tarttuu niihin hetkiin.

      Pääasia ettei tarvitse laittaa ipadia vaihtoon - tästä on tullut rakas :)

      Mulla on kaikinpuolinen pirteys hukassa....

      Poista
  17. Hei ihanainen Pepi, siis sinulla siellä nyt matalapainetta... vaikka se ei tunnu mukavalle, niin pitää myöntää, että se vaan
    välillä kuuluu elämään. Ehkä sinulla seiska ja nelos ihmisenä harvinaisempaa, kun minä kuutos ihmisenä kamppaillut matalapaineen kanssa aika lailla... Mutta aina se elämä voittaa ja olen jotenkin oppinut ottamaan matalapaineet harjoitus-
    kuolemina, että niissä jää aina jotain turhaa pois ja elämä nousee uuteen päivään ikään, kuin puhtaampana ja sisäisesti
    rikkaampana... Elämä on lahjaa ja ainutlaatuista.... Kiitos kun saamme jakaa päivämme... t. Jaana

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näinhän se menee, jos tää kyyti tasaista olis niin eipä tässä huomais niitä hyviäkään hetkiä :)
      Ei mulla mitenkään elämä eikä olo ole päin persikkaa, ei vaan yksinkertaisesti hotsita. Mä siis olen ihan saamaton.

      Muistan kuinka aikanaan oma kakara painoi rinteessä tukka putkella ja nautti - mä kärvistelin neljän seinän sisällä että "en tasan varmasti pistä nenääni ulos"-tyyliin! Mutta hän onkin talvella syntynyt ja minä ihan kesän lapsi :)
      Ja kyllä tämä tästä tasaantuu taas kun tottuu siihen, että se aurinko nyt vaan ei sitten hetkeen paista! Ja jos paistaa, niin se paistaa silloin kun olet töissä. Että kesää odotellen :D

      Poista
  18. Kesän lapsena, oletko kokeillut kirkasvalolamppua... vai onko se jotain epätoivoista taistelua luojaa vastaan...
    itse en vain ole jaksanut kesää odotella, joten ostin lampun ja siitä kyllä on apua.... Ruma se on kun rullatuoli tuossa
    pöydällä, kun ei jaksa aina ees taas kiikutella, mutta sen kyllä kestää!!! Hyvä kun sun olo ei aivan persikka, tuosta tuli mieleen, että kun lapsena olin oikein jollekin suuttunut, olin sanonut, että sin oot persikka, luulin sen olevan ruma sana:) että tämmösii jaarituksii tällä kertaa... moi moi t. sama

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole - se on juurikin niin ruma kun sanoit :)
      Mutta uskotko, vakavasti olen harkinnut sitä sarastuslamppua, jos se vaikka auttais ja antais sen lempeän herätyksen! Taidan mennäkin samantien kuukeloimaan jos vaikka....mä kun olen ihan hatarapäätahvo, jollen nyt sitä tee, niin muistan varmaan joulukuussa seuraavan kerran! Kiitos kun näin muistutit :D

      Poista

♥kiitos kiitos kiitos ♥