lauantai 2. marraskuuta 2013

Late...eikun VOTE!

Ja Lilla myös...
 
Lilla alkaa olla valmis talveen, verhot saa olla vielä hetken näin.
Kohta lasketaan sivuverhot roikkumaan eteen.
Sitten alan odottamaan ensi kesää.
 Kyllä se sieltä tulee!
Sitä ennen jotain lähtee....olisko viimeinen kuva koivusta.
Tuli sähköpostia, että marraskuun aikana....katsotaas...
 Ja ennen kesää...
Tuolla se on jo paljastunut uusi koti telineiden takaa!
 
Ja nyt joku ihmettelee otsikkoa.
Että mikä Late, eikun siis Vote?
No VOTE!
ÄÄNESTÄ!
 
klik> TÄÄLLÄ <klik
 
Jos siis olet niin hullu, että tykkää tästä blogista enemmän kuin muista,
niin anna ääni - katsotaas kuin ämmän käy, tuleeks enemmän kuin yks naapurin ääni.
En sano enempää, kurki itse, siellä se roikkuu tämäkin blogintekele!
 
Nyt syömään, ulkohimmissa tuli nälkä.
 
Mukavaa viikonloppua!

15 kommenttia:

  1. Mä kävin sua äänestämässä jo,oisko ollu toissapäivänä,ihana ja ihan oikein kun oot tuonne päässyt mukaan,hyvä sä♥

    VastaaPoista
  2. Mä kans odotan kesää - heti tämän (tai vielä tulevan) talven jälkeen. Jääkööt kevät välistä mun puolesta :=)

    Ja totta *piip* mä äänestän, muru!

    Viikonloppuja!

    PS. Ihanaa, sä muistat syödä ♥


    VastaaPoista
  3. iänestin jo eilissäpäivänä ;)

    VastaaPoista
  4. Äänestetty on, mutta toivottavasti en voita lippuja sinne jonnekin gaalaan. Täytyy siis kerrankin toivoa arpaonnettomuutta:).

    VastaaPoista
  5. Täppi oikeassa paikassa, oikeaan aikaan, peukutan. Minäkään en halua gaalavoittoon lippuja, matkaa tulee n. 800 km. Mutta muuten toivotan blogillesi onnea.

    VastaaPoista
  6. Äänestin! t Riitta

    VastaaPoista
  7. Voted.
    Tosin ensin klikkasin sitä alempaa listaa ja ajattelin, että mitä prkl, kun päädyin sieltä takaisin tänne. Mutta sithän mää hokasin :)

    VastaaPoista
  8. Alempaa listaa?? Hmmm....mämtiedän että olen siellä jossain mutta en ole edes käynyt kuin tuon linkkipalkin kopsaamassa.

    Olette ihania ja kivoja ja kaikkeem mutta ei teidän tarvi mulle ilmoittaa oletteks äänestänyt mua :D
    Mää pian luulen että ai, te vaan, että muut ei tykkää :)
    No ei vaan, en mä kuulkaa itse ole äänestänyt ketään! En es itseeni! .....vielä....

    Mä vaan lueskelen niitä rästipinoon jääneitä lehtiä ja mietin että jaksaiskos saunan laittaa päälle...vai ei. Pelkkä suihkukaan ei houkuta, mutta mulla on ihan raato olo. Tai se syysjokumikäliemyyrätys.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sissus, joku luulee jo kirjotuksesta että nyt se on ihan kännissä tjn kun kaiken maaliman ämmmmmmiä tuolla välissä.....johtuneisko sitä että mun lukimet oli muualla kun päässä :)

      Poista
    2. No kun siinä oli ensin se varsinainen äänestyslista. Ja sit alempana oli samat blogit listattuna uudelleen, mutta niistä olikin suorat linkit blogeihin. Että se oli vähänniinku sellanen, mistä voi käydä katsomassa, miltä nää blogit näyttää.. :)

      Poista
  9. Kauniisti jää tuo Lillan talviteloille! Ja onnea uuteen kotiin!

    VastaaPoista
  10. Arvasinhan, että saat muitakin kuin naapurin ( joka taas kiittää postista ) äänen ;) Mukavaa pyhäinpäivän iltaa !

    VastaaPoista
  11. Joo äännestettään! Ja ilimammuuta sua! Ne ei siellä muuten olleetkaan aakkosjärjestyksessä. Mitenhän me ei olla siellä ??? kummallista..
    -Helena ja Blackie Kahden Naisen Loukusta-

    VastaaPoista

♥kiitos kiitos kiitos ♥