maanantai 20. marraskuuta 2017

Messulöytö

Ei ollut tarkoitustakaan poiketa kädentaitomessuilla, se ei mulle ole mikään pakko-päästä-jokavuosi-tapahtuma, menen jos menen, jos en, niin en.
Lauantai-iltana tuli kuitenkin tunne, että jos nyt kuitenkin lähtis sinne haahuilemaan.
Nappasin nettilipun luuriin ja sunnuntaina puolen päivän jälkeen tuuppasin itseni ulos vesisateeseen, mennään nyt sitten kun kerran lippu on  -muuten ulkoilu ei  olis yhtään houkutellut.

Onneksi lähdin!
Olen nimittäin jo pari vuotta etsiskellyt talvitakkia itselleni. En mitenkään aktiivisesti, mutta katsellut sillä silmällä aina kun takkeja on sopivasti sattunut hollille. Mitään ei ole löytynyt, ei ainuttakaan lähellekään "tuo on mun" -takkia. Aina ne on olleet liian tylsiä, liian paksuja, liian sitä tai tätä, ainakin yleensä liian persoonattomia. Ja ihan liian usein liian pieniä. Tässä kohden tunnustan kyllä vian olevan minussa, ei takeissa.

Messuhalleissa kiertelin siellä täällä vailla päämäärää, ainoana ostoksena yksi heijastin, kunnes saavuin tähän:


Oli niin houkutteleva väripaletti esillepanossa, että aloin hiplailemaan takkeja ihan mielenkiinnosta, että mitämitämitä mun silmäni näkevätkään. Persoonallisia, uniikkeja, käsintehtyjä!
Ei siinä kovin kauan tarvinut ihmetellä kun olin jo takki päällä ja oli selvää, että nyt se takki löytyi!
Tämä ei ole varsinaisesti talvitakki, vaan enemmän välikausitakki, mutta minä en tarvitse yhtään enempää, olen yleensä se viimeinen joka palelee.


 Takissa on huikea kaulus, ylemmässä kuvassa se on nauhoilla hieman kiristetty, mutta tarvittaessa sen saa miltei hupuksi asti. Erinomainen tällaisella ei-hattu-ihmiselle, suojaa tuulenpuuskilta tarvittaessa vähän enemmänkin.


Hihansuissa on piiloresorit, ei pääse tuuli puhaltamaan sitä kautta takin sisään -tämä on se, mitä olen monessa takissa aikojen saatossa kaivannut.


 Ja katsokaa tätä helmaa!! Ihana!


 Takki on kaikenkaikkiaan ihan mieletön, hyvin istuva kokonaisuus kaikkine yksityiskohtineen.
Kaikki pelittää ja miellyttää silmää. Taskut on just eikä melkein oikealla kohdalla, tarpeeksi syvät, sisäpuolella on jopa vetoketjulla suljettava povitaskukin -ja takin alle mahtui hyvin crossbodylaukkukin, ihan jäi vahingossa tosin.

 
Kivijalkaliike sijaistsee Turussa osoitteessa Yliopistonkatu 11.
Arvatkaas huviksenne tulenko poikkeamaan jatkossa! Yksi hyvä syy lisää hypätä Turunjunaan 👌

Boutique Heebenin tuotteille on myönnetty Suomalaisen Työn Liiton avainlippumerkki. Yrityksen omistajalla Eija Kuunjoella on 35 vuoden kokemus alalta. Hän on pitänyt omaa liikettä vuodesta 1981. 

Jos mielenkiintosi nyt heräsi ja haluat tutustua paremmin näihin persoonallisiin, käsintehtyihin vaatteisin, niin kurkkaapa Heebenin kotisivuille (löytyy myös facesta)


Persoonallisista puheen ollen, ei se ostamani heijastinkaan yhtään hassumpi!
Tämä on LETHERgon (<klik)

Mitenkäs on, sytyttikö yhtään?

14 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Punahilkka ja isoäiti samassa paketissa. Toivottavasti ei tule susia vastaan!

      Poista
  2. IHANA!! T RIITTA PS.sain hillittyä itseni, en lähtenyt messuille. La ajattelin suunnata Parolaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin onkin ihana 😄 -mulle tuli joku intuitio, että mentävä on!!
      Tulevana viikonloppuna olis vaikka mitä joulunavajaisia ja blackfridayta, mutta mä vaan mummuilen. Tutöt tulee mulle koko viikonlopuksi jo perjantaina suoraan koulusta.
      (Säästyy rahat 😊)

      Poista
  3. Tuo takki on upea! Noita Hebenin tuotteita olen joskus nähnyt Osaava Nainen -messujen muotinäytöksessä ja silloin jo ihastuin. Liikkeessä en ole vielä uskaltanut käydä, kun pelkään, että se saattaisi olla menoa. Mutta nyt menen - ja saa sitten mennä;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä luulen, että olen jonkun päällä jossain jonkun nähnyt, niitä päänkääntäviä tulee harvoin vastaan, mutta on sellainen hytinä, että joku Eijan takki on tullut kyllä vastaan!
      Ja vähän luulen, että menoa tämä on mullakin, että kerrohan terveisiä 😂

      Poista
  4. On kyllä niin sun näköinen takki kuin olla ja voi! Ihan kuin olis tehty sua varten :).

    Ja ihana tukka! Joku jossain kirjoittikin, että sulle sopii ihan kaikki mallit. Olen niin samaa mieltä. Ja toi vaalea väri. (Nyt tosin tuntuu se pitkä ja kihara punainen, jollainen sulla oli, kun Madden häissä ekaa kertaa tavattiin, jo vähän etäiseltä :)).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitäis lähteä "testiajamaan" tuo munnäköinen tuonne ulos, mutta kun räntää tulee vaakatasoon välillä, niin olen koittanut keksiä kaikkea kivaa estettä kotona -niinkuin nyt vaikka kaikki rästiompelutyöt ja pyykin silitykset ja muut...eikä toi sade vaan lakkaa 😳

      Ai mulla oli silloin sellainen tukka 😄 Malli ja väri on männävuosina(kin) vaihdellut niin paljon, etten itsekään muista niitä. Mä vähän luulen, että tämä väri pysyy (erkkikään kestä niitä harmaita missä ei mikään väri pysy) mutta mallista en sano mitään 😉

      Poista
  5. Sytyttää edelleen ;)
    Haastoin sinut perinteisesti, kurkkaa blogiini:https://elamaajaelamyksia.blogspot.fi/2017/11/kuusi-kuvaa-kesasta-haaste.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onks yhtään kaapissa jemmassa 😉

      Kiitos, yritän perinteisesti kaivella jotain -ihan muuta kuin aiempina syksyinä!

      Poista
  6. OOOOHHHHH mikä upea luomus tuo takki!!!! Minä rakastan värejä ja juurikin tuon tyylistä persoonallista pukeutumista!!! Pakko päästä sinne joskus myös ♥♥♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käypäs kurkkaamassa kotisivuilla tai facessa mitä kaikkia luomuksia löytyykään!
      *hooked* 😉

      Poista

♥kiitos kiitos kiitos ♥