maanantai 13. elokuuta 2018

Nyt menee hermo!

Ongelma ratkaistu! (Ei ehtinyt hermot kärvähtää 😊)
•••••••••
Auttakaa nyt joku jos vaan osaatte!
Iski pienoisen ongelman kun otin ja vaihdoin puhelinta - en pääse kommentoimaan puhelimella lainkaan muuten kuin "unknown" ina! Pääsen kyllä kirjautumaan bloggeriin, mutta sen kautta blogiin siirtyessäni olen taas pihalla ja kun kirjaudun uudelleen sisään, olen taas bloggerin puolella. Ja blogissa taas ulkona. 

iPadin kanssa pelittää ihan kuten ennenkin, mutta nyt Huawein puhelimen  kanssa tämä ongelma.

Ei auta vaikka kirjaudun kokonaan ulos ja uudestaan sisään, sama homma, bloggerissa olen minä, mutta blogissa joku watun vieraileva tähti 😂 😲 🤔

Olisko jollain apuja mitä tehdä, mulla pää lyö tyhjää!!! 

8 kommenttia:

  1. Ja nyt sitten postauksen jälkeen suoraan "näytä postaus" - linkin kautta tänne ja koekommentti.... Katsotaas kuinka käy...

    VastaaPoista
  2. Nonni, noinhan siinä kävi....sama ny iPadilla...

    VastaaPoista
  3. Oletko koettanut toisella selaimella josko toimisi paremmin? Muuta ratkaisua ei nyt tule mieleen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suljin just äsken puhelimen kokonaan ja kirjauduin uudelleen sisään - ongelma oli kaiketi se, että mulla on kaksi googlen tiliä, molempiin olin kirjautuneena puhelimen kaikkien ohjelmien vuoksi, nyt vain toiseen ja johan alkoi pelittää. Kukaan ei oo niin fiksu kuin epätoivonen nainen 😂😂😂 ( joskus jopa ihan vahingossa)

      Poista
  4. Pepi, ihan kauhistuttaa lukea juttuasi...Minut pakotetaan nyt ottamaan se älyluuri. Pankkikin painostaa, R. kaikkein eniten. Suostuin sillä ehdolla, että pidän kaksi puhelinta eli siihen uuteen, joka nyt tullenee kahden viikon sisällä, otan uuden numeron. Jos tulee blackout, voi turvautua vanhaan:)

    ♥♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä suotta pelkää, nämä on ihan parasta mitä on keksitty 😄
      Mulla vaan on kaikki mahdollinen ja vähän vielä päälle puhelimessa - oli aika kauhia homma vaan nyt vaihtaa käyttöjärjestelmästä toiseen kun käytännössä mikään muu ei kulkenut simkortin mukana kuin yhteystiedot ja osa kalenterista. Mutta onpa nyt kunnossa lopulta tämäkin

      Poista
  5. Puhelimen vaihtoon liittyvät ongelmat on kyllä niin hanurista kuin olla voi. Mua jo hirvittää etukäteen, miten mun käy, kun pitäis vaihtaa Androidista iPhoneen (jäi mulle käsiin vähän vahingossa) ja vielä opetella käyttämään. Huoh.

    Saanko kysyä, miksi vaihdoit Huaweihin? Ihan sillä, että jos sun mielestä iPhone (jonka muistelen sulla olleen?) oli sun mielestä kakka, niin pistää entistä enemmän mietityttämään, miten itse sen kanssa pärjään vai pitäiskö jättää kumminkin vaihtamatta.

    VastaaPoista
    Vastaukset

    1. Ei se mikään kakka ole, olisin varmaan pysynyt samassa edelleen, mutta Tiia vetäs blogissaan niin hyvän esittelyn Huaweista, että heittäydyin mainonnan uhriksi 😂
      Omin jo uutta iPhonee sillä silmällä katsellut, mutta eipä pääse aivot happanemaan kun vaihtaa välillä. Ainoa syy oli vaihtoon yleensäkään, että mulla loppui muisti luurista. Mulla kun on koko elämä kapulassa 🙈
      Jos on paljon appseja, niin kannattaa ottaa kuvakaappauksia talteen, on helpompi hakea ne takaisin. Eipä siinä paljon muut ole kuin paljon työtä kun vaihtaa järjestelmästä toiseen 😉

      Poista

♥kiitos kiitos kiitos ♥