torstai 3. heinäkuuta 2014

No voi pärkeletto!

Nyt on tapahtunut joku fiba.
Mun edellinen postaus elämäni aakkosista on hävinnyt.
Eilinen.

Missä lie bittiavaruudessa.
No, uudestaan en tee, mutta laitetaas raapustelut ja räpellykset talteen tänne.
Ennenkuin nekin hukkuu, meinasin jo vahingossa poistaa illalla kansion johon ne tuuppasin, 
eikä ne enää taida muualla ollakaan.
Samat kuvat, jotka oli postauksessa, räpelletty ipadilla, latasin pari uutta ohjelmaa
ja kunhan leikin ja kokeilin. 
Valokuvista ja ihan vapaalla kädellä...



 




 




Palataan astialle toisilla aiheilla,
nyt viimeinkin paistaa aurinko, joten nurmikon ajelua ohjelmassa -kunhan vähän kuivuu.
 
Ja jos ehdin, niin pari pärrää..
sekä kadonneen ruuan mysteeri...
 
CU!

18 kommenttia:

  1. Vertaistukena, omasta blogistani on kadonnut kuvia. Oli kuvat siellä alunperin ja jos luen vanhoja postauksia, noin viisi kuvaa puuttuu? Tietty kaikki omasta naamasta ja blogger sensuroinut. Ei vaiskaan tai miksei. :) Ja muuten muilla katoaa sukkia, mulla kadonnut toinen crocs ja lapselta kumisaapas. Oudot voimat liikkeellä.

    Aurinkoa päivään.

    Tiia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä ainakin huomasin, että mistään pinterestistä tms. (tai mun kameran kansioista!!) ei voi ottaa pois sellaista kuvaa, joka on blogissa - lähtee sieltäkin. Nämä perhanat on niin sidoksissa toisiinsa nykyisin!
      Voipi olla, että oli ihan omaa syytä(?) - sängyltä löytyi kun olin pedannut koko kuusi neliötä yksi avoinna oleva ipad, äkkiäkös se siellä säätää omiaan tyynyjen ja peittojen vellauksessa. Tai sitten ei. En tiedä.

      Mä aavistelen sitä mun outoa liikkeellä olevaa voimaa.... :)

      Poista
  2. Mä onneks kerkesin sen käydä lukemassa ja kuvat ihailemassa,hitokseen upeita nuo kuvat! Oma suosikki tietysti tuo perhosjutska;)
    Ootkohan sää ollut joskus muinoin(siis jos sellaseen uskois)kun Egyptistä tykkäät niin toi Kleopatra,oot tuossa yhdessä kuvassa ihan sen näköinen kuin mikä on mun mielikuvani hänestä:)
    Nyt auringosta nauttimaan,ilmestyi se ihmemolluska viimein tännekin:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu ihan ehdottomasti kleopatra itte :). - kiva sukurakas täti, joka tappoi puoli sukuaan....mutta sehän nyt kuului tapoihin tuolloin... -tarkoitiks muuten tuota kuminaamaa?? :D

      Mä muuten sitä yhtä kuvaa tehdessäni ajattelin, että jos Kirsi näkee tämän, niin se sanoo, että tässä on perhosia :) (onko? En tiedä, mä vaan piirtelin)

      Täällä muuten tulee just nyt vettä niiin ettei paremmasta väliä! Mulla on radio tuossa melkein korvan juuressa, mutta ei aavitustakaan mitä sieltä tulee! Ei kuulu, pitää sen sortin meteliä tuolla peltikatolla.
      Kunnon ukkoskuuro :)

      Poista
  3. Hih, onneksi ehdin lukemaan illalla mutten jaksanu kommentoida enää :)
    Piti sanomani että olet melkoinen taiteilija, ihailen ja kadehdin. Hyvä veto tuo Kirsin Kleopatra!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, jokunen sen kai kerkes lukaista ennen kuin hävis ties minne.
      Mie mikään taiteilija o, tiedän tuolla saralla puutteeni erinomaisen hyvin! (Muutenhan mulla ei niitä puutteita.... :D )

      Poista
  4. No, onpas kumma. Myöhään eilen illalla vilkaisin elämäsi aakkosia, kyllä ne silloin täällä olivat. En kuitenkaan kommentoinut. Ensimmäisestä kuvastasi tulee mieleen Liukko-Sundströmin seinäkuvat. Pionikuva on kuin akvarelli. Hienoja kokeiluja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuohon pioniin mä itse tykästyin, mietin jo, että pitäiskö tehdä kuva-kuva ihan kesämuistoksi.
      Sitten ajattelin, että täältäpä taas löytyy ensi kesänäkin :)

      Poista
  5. Hitsi - en ehtinyt niitä illalla lukemaan. Tämä on sitä bittiavaruuden ihanuutta;)
    Nuo kuvat on niin hienoja, että heti alkoi mieli tehdä kokeilemaan itsekin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, ei siellä mitään erikoista eikä ennenkuulumatonta. Kai.
      Mä tykkään noista piirustusohjelmista, mukavampaa kun voi deletoida virheensä ilman kumia - paitsi tuossa uudessapa ei voi. Se on siinä kun sen siihen raapustit.
      Kokeile ihmeessä!

      Poista
  6. Upeita taideteoksia joka ikinen! Ihania, todella hienoja kuvia, jotka voisi kehystää seinälleen milloin tahansa.

    VastaaPoista
  7. mää näin sen sun aamuisen tekstin.....mutta kaikki mitä minä kirjotan,katoaa oudolla tavalla,kone ei oo ikinä ees kuullu minusta....no,se ei oo outoa,mutta kaikki muu.Nyt alkaa taas ilmat lämmetä,saa nähä joko viikonloppuna taretaan taas ilman välihousuja!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ilmeisesti mä itse onnistuin sen kadottamaan kun vellosin tuolla ylhäällä petivaatteitten kanssa, sielläs se yks masiina auki...?
      Nyt hukkuu kuule kommentteja urakalla, mä olen tuon sivupalkin kautta saanut ties vaikka kuinka monta meiliä asiasta.
      Tottamooses se lämpenee nyt joka paikassa - mä lähden maanantaina taas töihin, ei tarvi (toivottavasti!!!) sateessa fillaroida! On se kakskyt astetta pal mukavampaa :)

      Poista
  8. Hienoja kuvia! Saako udella millä ohjelmilla leikit? Itekin välillä intoudun... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo on Repix ja FSpaint jollen ihan väärin nyt muista. Toisella masiinalla on muutama muukin, mutta ei nyt ole tässä hollilla. Näitä löytyy tänä päivänä ihan mieletön määrä, tuppaa lähtemään lapasesta kun innostuu :D

      Poista

♥kiitos kiitos kiitos ♥